Cum comand?
Produsul pe care vrei să-l comanzi poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile/subcategoriile de produse, fie prin folosirea campului de cautare.
În momentul în care ai apăsat "ADAUGĂ ÎN COȘ" produsul va fi automat transferat în coșul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doresti sa le comanzi, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "FINALIZEAZĂ COMANDA" și înaintarea către pagina de comanda, unde ai posibilitatea sa te loghezi în contul tău (dacă ai mai comandat de la noi în trecut), sa iti faci un cont (pentru un istoric al comenzilor sau comenzi viitoare) sau sa comanzi fără sa iti faci cont pe site.
În pagina de comanda trebuie sa completezi:
date de contact: nume, prenume, telefon, adresa de email.
date de livrare: strada, număr, bloc, localitate, județ
modalitatea de livrare
modalitatea de plata
observații (daca acestea exista).
Mai departe finalizează comanda apasand "TRIMITE COMANDA" (o sa primești un mesaj de confirmare sau vei fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati, dacă ai ales plata online, cu cardul).
Pot comanda si telefonic?
Desigur, poți plasa o comanda și telefonic.
Trebuie doar sa retii dinainte:
denumirea produselor
codul sau link-ul produselor
cantitatea dorita
Un coleg va prelua datele tale de contact și va înregistra comanda în numele tău.
De asemenea, poți plasa comanda și prin email, la office@dekostore.ro, furnizand aceleași date cerute mai sus:
denumirea produselor, codul produselor, numărul de bucăți dorite
datele tale de contact: nume, prenume, număr de telefon, adresa de livrare
Exista o valoare minima pentru o comandă?
Nu, nu exista o valoare minima pentru comanda ta, însă trebuie sa stii ca suma transportului poate sa difere în funcție de mai multe criterii:
transportul pentru plățile ramburs este cel mai scump (curierul trebuie sa livreze înapoi către noi suma plătită de tine. practic, face doua drumuri)
transportul pentru plățile cu cardul sunt încurajate în aceste vremuri, fiind de asemenea cel mai convenabil.
transportul gratuit se oferă doar pentru comenzi ce depășesc anumite valori (sumele pot diferi în funcție de categoriile produselor), sau de promoțiile desfășurate pe site (acestea vor fi semnalizate corespunzător în paginile magazinului).
Cum platesc?
Poți alege sa plătești prin mai multe modalități:
prin plata ramburs se achita contravaloarea produselor și a transportului în momentul livrării coletului, în numerar, curierului.
Cum se livrează?
Livrarea se realizeaza în 1-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii, prin intermediul serviciilor de curierat rapid.
Livrarea prin curier intern se face după cum urmează:
comenzile plasate pana în ora 13 se livrează în aceeași zi, comenzile plasate după ora 13 se livrează în următoarea zi lucrătoare;
livrările se fac doar în zilele lucrătoare de luni pana vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00;
orice comanda plasata vineri, până în ora 13 se expediază în aceeași zi; comenzile plasate după aceasta ora se vor expedia saptamana urmatoare, incepand de luni;
LIVRARE IN LOCKER
Livrarea in Easybox este o optiune noua de livrare pentru comenzile plasate in magazinul nostru. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din tara.
Acest serviciu este disponibil pentru majoritatea produselor vandute de noi si este disponibil automat in Cosul de cumparaturi.
Atunci cand completati in cosul de cumparaturi adresa de livrare, aveti doua optiuni:
Ma pot razgandi?
Știm cu toții ca pot apărea situații în care sa fii nevoit sa anulezi o comanda facuta pe site-ul nostru. Trebuie sa stii ca toate produsele noastre (cu excepția produselor aflate în pagina de "REDUCERE") se imprima la comanda, indiferent dacă sunt personalizate cu o grafica aleasă de pe site sau trimisă de clienți. De aceea, pentru a evita costurile suplimentare legate de printarea și expedierea produselor, te rugăm ca în cel mai scurt timp posibil sa ne anunti de intenția ta de a anula comanda, prin orice modalitate preferi (prin e-mail la office@dekostore.ro, facebook, telefonic/whatsapp - nr. relatii clienti +40 722 211 630).
Pot schimba un produs?
Da, se poate schimba un produs cu altul atata timp cat produsul pe care dorești să-l schimbi se afla în aceeași stare în care l-ai primit. El nu trebuie sa prezinte deteriorări fizice, rupturi, pete etc. și, în nici un caz, nu trebuie sa fie folosit (tablouri/ceasuri expuse, cani folosite/spălate, tricouri purtate/spălate etc.).
Dacă produsele îndeplinesc aceste cerințe, tot ce trebuie să faci este sa ne anunti, telefonic sau prin email despre intenția ta și noi vom demara demersurile pentru schimbul dorit.
ATENȚIE: costurile de transport ale acestei operațiuni (retur + re-expedierea produselor) sunt suportate de către client.
De aceea, te sfatuim sa acorzi o atenție sporită atunci cand comanzi produsul dorit și să fi sigur atunci cand alegi caracteristicile acestuia (dimensiune, mărime, culoare etc.). Ai la dispoziție pe site toate instrumentele necesare (tabele de mărime, culoare etc.) pentru a alege produsul potrivit.
De ce aceste reguli?
Aceste reguli au fost stabilite deoarece produsele comercializate pe site-ul nostru sunt produse "print-on-demand" adică Print La Comanda. Produsele nu exista în stoc fizic. Produsele sunt create, la cerere, în funcție de dorințele clienților.
Adică, tu îți alegi modelul dorit (ceas, tablou, cana, tricou etc) iar noi îl imprimam pentru tine, la dimensiunea dorita.
Dacă mai târziu, clientul realizeaza ca produsul ales nu se potrivește în scopul în care a fost cumparat (de ex: tabloul este prea mare pentru spațiul în care a fost gandit, ceasul parcă nu prea se potrivește pe peretele tău, tricoul ți l-ai ales prea mare sau prea mic etc.), acel produs, fiind unul printat la cerere, după dorințele clientului inițial, sunt șanse destul de mici ca el să poată fi revandut către alt client. Pe site sunt prezentate mii de modele de produse, tocmai pentru a avea de unde alege modelul perfect pentru tine.
Cum procedez dacă primesc un produs deteriorat/defect?
În acest caz, trebuie sa ne anunti imediat cum observi defectul produsului. În mod normal, acest termen nu ar trebui sa depaseasca 24 de ore de la primirea coletului. Poti observa daca produsul prezinta defecte chiar din momentul deschiderii coletului.
Te rugăm sa ne furnizezi cat mai multe detalii despre defectul observat. Colegii noștri vor stabili dacă sesizarea ta este întemeiată și produsul este eligibil pentru retur.
Colete neridicate
Dacă o comanda nu este ridicată de client, la viitoarele comenzi plasate pe site-ul nostru, clientul va trebui sa achite noua comanda în avans, prin plata cu cardul sau transfer bancar, în caz contrar vom fi nevoiți sa refuzam a livra noua comanda.